miercuri, 18 mai 2011

Te risti?

Contrar proverbului
"Pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti",
te rog sa treci la fapte!
Repet, "FAPTE", nu vorbe. M-am saturat de vorbe!

Si noteaza-ti ...
N-am nevoie de ajutorul tau!
Sunt mari sanse sa-ti pierzi vremea incercand sa ma ajuti. Cu siguranta iti voi respinge ajutorul.
Si te rog, sa tii cont ca nu te voi ajuta deloc si va trebui sa vrei mai mult decat vreau eu.


Iar daca ma ajuti, odata iesit din dependenta pe care o voi avea fata de tine, s-ar putea sa nu te mai bag in seama sau chiar mai rau, sa te fac sa ai remuscari ca nu m-ai lasat de la inceput in pace.

Te risti, ca ajutandu-ma, mai apoi, sa te dusmanesc si sa-ti devin ostil?

Nu vreau sa tragi de mine sa ma arunci intr-o directie anume, sa ma lansezi pe o orbita, dar asta va trebui sa faci! Orice directie sau orbita ar fi buna, atata timp cat ma urnesti din loc. Si sa stii ca nu vreau in directia aia la care te gandesti!

Te risti?

Inainte sa-mi raspunzi, te rog sa te gandesti bine la ce te inhami, caci eu, deja am ales raul si gandirea pesimista si negativa. Si nu mai am putere sa lupt, am obosit.